• Veilig online betalen!
  • Gratis verzending vanaf € 75,-!
  • Voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis!

4.8 Ons waarderingscijfer!

LIGHT MADE BETTER

ANNOUNCEMENT BAR

    Veelgestelde vragen

    Placeholder

    Veelgestelde vragen

    Welkom op onze veel gestelde vragen pagina. Kijk hieronder of het antwoord op jouw vraag terug te vinden is. Per categorie hebben wij de meest gestelde vragen van een antwoord voorzien. Kun je het antwoord op jouw vraag alsnog niet vinden? Zoek dan contact met onze klantenservice. Zij helpen je graag. 

    Over ons

    Wie is Betterlight.nl?

    Betterlight.nl is een distributeur van hoge kwaliteit lichtarmaturen (lampen) in Nederland. Wij staan voor mooie producten, uitgevoerd in glas van uitstekende kwaliteit met een perfecte after-sales. 

    Over onze producten

    Wat is er speciaal aan de lampen van Betterlight.nl?

    De lampen van Betterlight.nl worden met zorg ontworpen en ontwikkeld. Doordat er veel gebruik wordt gemaakt van dubbel glas in plaats van enkel glas hebben de lampen een bijzondere uitstraling.

    Hoe worden de lampen van Betterlight.nl gekleurd?

    Betterlight.nl maakt gebruik van een speciale vacuüm techniek om de lampen te kleuren. Hierdoor ben je verzekerd van een goede hechting en kun je lang genieten van jouw lamp.

    Bestellen

    Is er een minimum orderbedrag om te kunnen bestellen?

    Ja, er is een minimum orderbedrag van € 10,- aangezien er veel laaggeprijsde artikelen op de website verkrijgbaar zijn. Het verzenden daarvan brengt veel kosten met zich mee.

    Betalen

    Met welke betaalmethoden kan ik betalen bij Betterlight.nl?

    Bestellen bij betterlight.nl staat voor snel, simpel en vooral veilig betalen. Betterlight.nl biedt jou verschillende manieren om je bestelling af te rekenen, via de webshop of in de winkel. Lees hier meer over onze betaalmogelijkheden.

    Het lukt niet om mijn betaling af te ronden met de door mij gekozen betaalmethode, wat moet ik doen?

    Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van jouw bank of creditcardmaatschappij. Bij vragen over het afronden van de betaling van jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie. 

    Mijn betaling wordt afgekeurd, hoe kan dit?

    Alle betalingen worden afgerond binnen de beveiligde omgeving van jouw bank, of creditcardmaatschappij. Bij vragen rondom de afkeuring van de betaling van jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende organisatie.

    Bezorgen

    Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    Wanneer je op een werkdag een bestelling plaatst bij betterlight.nl vóór 16.00 uur, wordt het pakket de volgende dag bezorgd door PostNL op het afleveradres. Wanneer je onverhoopt niet thuis bent op het aflevermoment zal de vervoerder het pakketje bij de buren aanbieden en je via een kaartje met daarop de gegevens van de aflevering hiervan op de hoogte stellen. Via de track en trace code die je van ons in de mail ontvangen hebt, kun je jouw bezorging natuurlijk ook altijd volgen.

    Wat zijn de bezorgkosten?

    Als je een bestelling bij ons plaatst, is bezorging gratis vanaf € 75,-. Daaronder betaal je slechts € 5,95.

    Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?

    Het is mogelijk dat je een bestelling op een ander adres dan het factuuradres laat bezorgen. Geef hiervoor tijdens het bestelproces aan welk adres je hiervoor kiest. 

    Ik heb geen mail met track en trace code ontvangen, hoe kan dit?

    Als je nog geen mail met track en trace code hebt ontvangen, kan het zijn dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Indien er onverhoopt vertraging ontstaat in het afhandelen van je order, dan informeren we je daar altijd tijdig van. Ook is het mogelijk dat je SPAM-filter de track en trace mail onderschept heeft. Controleer daarom eerst jouw ongewenste mailmap in je inbox of de track en trace mail daar misschien terecht is gekomen. Controleer eerst de map "Ongewenste e-mail" of je echt niets van ons hebt ontvangen voordat je contact zoekt met onze klantenservice.

    Ik was niet thuis toen de bezorgdienst langskwam, wat nu?

    De bezorgdienst zal als je niet thuis bent, proberen het pakket af te leveren bij je buren en je hier via een kaartje met aflevergegevens over op de hoogte stellen. Geen kaartje ontvangen? Kijk dan bij de track en trace gegevens, je hebt deze via e-mail ontvangen. In veel gevallen geeft de track en trace code aan waar het pakket bezorgd is. Is het de bezorger niet gelukt jouw pakket te bezorgen dan volgt een tweede bezorgpoging. Ook dit wordt weergegeven in de track en trace informatie.

    Wat is de levertermijn?

    Als je jouw bestelling voor 16.00 uur geplaatst hebt, wordt de bestelling dezelfde werkdag nog verwerkt en verzonden. Als je echter na 16.00 uur een bestelling plaatst, wordt deze bestelling pas de volgende werkdag verwerkt en verzonden. Als je bijvoorbeeld op vrijdag om 19.00 uur iets bestelt, wordt deze bestelling pas op maandag verwerkt en verzonden.

    Betterlight.nl is gerechtigd de aflevering in gedeelten na te komen. De extra kosten van de nalevering worden door Betterlight.nl gedragen. Mocht het zijn dat de levertijd van een of meerdere artikelen langer dan de in de algemene voorwaarden gestelde 30 dagen gaat duren, zal onze klantenservice contact met je opnemen om een alternatief te bepalen of om de overeenkomst te beëindigen.

    Wat zijn de leveringsgebieden van betterlight.nl?

    Betterlight.nl levert goederen aan klanten binnen Nederland. Het is alleen mogelijk om bestellingen te plaatsen vanuit dit land. Indien je vanuit een ander land dan hierboven bestelt of in het buitenland geleverd wil worden, dient dit in overeenstemming met onze klantenservice te gebeuren. Neem voor je de bestelling plaatst eerst contact op met onze klantenservice, zij zullen je zoveel mogelijk proberen te helpen.

    Retourneren

    Kan ik een online aankoop ruilen?

    Ja, dit is mogelijk. Je kunt een aankoop bij betterlight.nl binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. Indien gewenst ontvang je jouw geld terug. Het artikel dient wel in ongebruikte en verkoopbare staat te zijn en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking te zitten. 

    Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

    Het kan helaas gebeuren dat een product je niet in perfecte staat bereikt. Bijvoorbeeld door transport kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt. Je mag dan het product naar ons retourneren zodat wij je kunnen voorzien van een nieuw exemplaar van hetzelfde product. Dit gebeurt kosteloos, mits je een geldig aankoopbewijs hebt, de aankoop niet is gebruikt en -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking verkeert. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

    Ik wil een product retour sturen, wat moet ik doen?

    Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen je de informatie geven over het retourneren van producten, zoals het verzendadres en de verzendprocedure.

    Antwoord niet gevonden?

    Neem dan contact op met onze klantenservice.
    Zij helpen je graag! 
    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »